AWAS ZAID!! Pi cari natang ni...

PRK 094 Hulu Selangor akan digunakan oleh UMNO/BN untuk melondeh.... menelanjang.... dan membogelkan Zaid Ibrahim. Itulah gambaran apa yang dikatakan oleh Muhyiddin Yassin.

Muhyiddin kata.... dia tahu dalam dan luar tentang Zaid Ibrahim. Sharir Samad pun kata dia orang kenal bebenor siapa Zaid yang sebenor-benornya. So.... no problem bagi mereka untuk menelanjangkan Zaid di Hulu Selangor. Fuuuhhhh..... brutal bunyinyer weh.

Fuuiyoo... Dahsyat!! Dahsyat!! Dahsyat ya amat... Bayangkan nak kena 'bogel'?? Tak gayat ke hati perut dibuatnya??

Gayat komer.... gayat.... Tapi, apa nak buat... sudah dipilih, kenalah terima hakikat apa yang bakal dihadapi. Itulah risiko yang terpaksa dihadapi. Jika takut pada risiko, jangan bicara tentang perjuangan. Itu moto perjuangan PKR. So.... be strong. Lawan terus lawan!!

Eleh.... mereka pun banyak kurap dan panau yang boleh kita dedahkan. Londehkan mereka, dan.... terserlah kurap dan panau mereka. Eeiiiyaaa.... gelinya. Itulah Barisan Nasional..... indah di luar, di dalam.... berkarat dan berkurap . Jadi..... jangan mudah terpesona dan terpedaya. Naya komer nanti!!

Bagi Zaid Ibrahim...... sedikit pesanan dan saranan. Oleh sebab, mereka tunggu masa saja nak telanjangkan anda..... jangan buang masa lagi. Pi cari benda Allah seperti gambar di atas tu. Aku percaya..... mereka tidak akan berjaya 100% untuk menelanjangkan anda!! Biar padan muka mereka....

Selamat berjaya!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter