Tergeliat lidah kot...

1 Malaysia tajaan Najib Razak ditimpa bencana lagi. Dulu... bencana dalam air. Kini.... bencana atas darat pulak dan aku rasa, selamanya.... akan ditimpa bencana. Mungkin tak dapat keredhaan Allah SWT kot. Maklumlah.... dicipta tanpa ada keikhlasan. Retorik dan hipokrit semata-mata.


Semalam.... riuh orang Cina dan India 'mengamuk di Melaka, gara-gara kenyataan yang dibuat oleh Pegawai Khas Piem, penaja1 Malaysia. Siapa ke nama mamat tu?? Aaaarrr.... eerrrr... Datuk Nasir Safar. Yes.... itulah gerangannya.


Alahai.... apa dah jadi yob?? Buat kenyataan bangang di Seminar 1Malaysia pulak tu. Tak ke pelik?? Sepatutnya, dia mempromote 1Malaysia, tup-tup.... lain pulak jadinya. Apa ke jadahnya dalam seminar 1Malaysia, mengeluarkan kenyataan rasis dengan mengatakan kaum Cina dan India, kaum pendatang. Ambik ko.... kena 'bambu' sakan dengan mereka. Sampai ada repot polis lagi, wa cakap lu!!


Weh... kalau dapat jadi Pegawai Khas Najib, tentulah orang yang sepatutnya cerdik. Tak mungkinlah Najib nak ambil orang yang bengap dungu. So... yob kita ni mestilah cerdik orangnya. But... apa sudah jadi? Aha... ini mesti Allah SWT dah tergeliatkan lidah dia. Sebab tu... dia cakap benda yang tak sepatutnya. Rupanya, Datuk Nasir Safar ini tak cerdik orangnya. Itu ler.... perancangan Allah SWT lagi power!!


Natijahnya.... kena letak jawatan. Tak ke naya tu? Bukan orang yang penaya.... tetapi dia penaya diri dia sendiri. Dan.... yang paling aku suka, 1Malaysia Najib teraniaya sama!!!


Usah percayalah propaganda 1Malaysia ni. 'Penaja'nya pun dulu pernah julang keris UMNO, kononnya untuk dibasahkan dengan darah Cina. Masih ingat lagi?? Dan.... ada pulak pemimpin UMNO pompuan yang kata... kalau jumpa pambu dan India, katuk India dulu!! Korang tahu ke sapa pompuan tu?? Kerana kenyataan rasis itu, dia digelar ***** pambu!! Szzzzzzz.....szzzzz... Kalau jumpa ular betina ni.... katuk, jangan tak katuk!! Ha ha ha ha.... berbahaya kepada keselamatan awam! Sebelum dia mematuk..... lebih baik dia dikatuk.


Itu antara contoh tindakan tak semiak species UMNO yang rasis tetapi dalam masa yang sama mereka giat nak mempromotekan konsep1Malaysia. Species rupa ini nak dipercayai??? Ooohhh, please....


Lepas ini kita tengok, lidah siapa pulak yang akan tergeliat. Tunggu dan lihat....


Sumber dan gambar dari sini.


 
Load Counter