UMNO TAKUT DOA ULAMAK ....

Kecoh berdentum dentam kebelakangan ini UMNO membelasah PAS dan ulamak-ulamaknya. Malahan teknik melaga-lagakan pimpinan dibuat. Apa yang pasti taktik ini pernah digunakan oleh orang yahudi yang masuk kedalam pemerintahan Othmaniah lalu menjatuhkan kerajaan Islam secara dari dalam.

UMNO nampaknya cuba mengikuti jejak dan jalan tersebut. Dari dalam hinggalah keluar parti, segala bentuk tohmahan dan firnah dilakukan. Yang terakhir dapat kita lihat mereka cenderung menunjukkan Tuan Guru Nik Aziz seperti sudah tidak releven. Mereka menggambarkan tuan guru Nik Aziz semakin songsang dalam ajaran Islam. Namun apabila Tuan Guru mengajak mana-mana Ulamak ataupun MUFTI dari Perak berdebat nampaknya semua kecut telur untuk mengadap tuan guru.

Para pemberita dan blogger upahan UMNO cuba mengatakan Tuan Guru Nik Aziz ini seorang yang sesat. Tetapi apabila tuan Guru kata meminta semua mendoakan kehancuran PM jika tidak membayar hak rakyat terhadap minyak di Kelantan, kecoh sakan orang-orang UMNO.

Sebenarnya apabila Tuan Guru sebut "DOA" umum semua mengetahui selalunya apabila Tuan Guru Berdoa doanya selalu diterima. Biarlah apapun tanggapan orang terhadap aku, memang doa Tuan Guru selalu dimakbulkan. Wahai UMNO totok, jika benar tok guru kami ni sesat dan menyeleweng, kenapa sibuk-sibuk dan takut benar bila disebut beliau nak berdoa. Takke pelik? Kalau tok guru kami sesat insyaAllah Allah takkan makbulkan. Lagipun kan korang parti yang diredhai Allah. Korang suruhle ulamak atau ular dalam semak atau tok mufti makan gaji korang doakan perlindungannya pula. Atau korang takut ulamak2 korang ni semua memang dari awal tak betul!! Makan gaji dan butakan mata serta pekakkan telinga apabila hal2 maksiat yang dibuat pimpinan UMNO timbul tapi bila Ulamak PAS buat terus keluar macam2 hukum.

Ok lah!! Aku ingat rakyat akan nampak lebih nyata sapa yang berbohong sapa pula yang benar. Kalau Doa Tok Guru pun korang dah takut, nyatalah tok Guru korang tahu pada dasarnya beliau seorang yang disayangi Allah. So fikir-fikirkan ye...


TAKBIRR!!

Sumber: http://sentuhanrakyat.blogspot.com/

 
Load Counter