Provokasi banggang Melayu OKU!!! Pedulikan....

Aku ni berbangsa Melayu...... beragama Islam tetapi apa yang dilakukan oleh Melayu-Melayu Islam.... yang kononnya dari Seksyen 23 Shah Alam ini, betul-betul buat aku malu. Ya..... malu dengan tingkah laku serta tindakan bangsa aku sendiri.

Sebelum kita bersembang panjang, mari tengok gambar-gambar yang aku cilok dari blog Malaysians Unlugged Uncensored. Harap demer tak kisah. Thank you very much.







Inilah Melayu OKU.... Melayu Otak Kurang Upaya. Melayu yang tidak boleh berfikir secara waras dan rasional. Melayu yang bertindak ikut hawa nafsu dan emosi. Hanya Melayu OKU saja yang akan bertindak sedemikian keji. Dia orang ingat.... Satu Malaysia ini, dia orang yang punya and they can do anything they like. Langsung tidak menunjukkan toleransi terhadap pegangan agama bangsa lain.

Rasanya.... ini tentu perbuatan golongan UMNO Ngok yang mahu menimbulkan provokasi agar tercetuskan pergeseran kaum akibat isu agama iaitu kuil Hindu. Meletakkan... memijak... mengheret dan mengarak kepala lembu binatang suci agama Hindu merupakan satu tindakan banggang. Apa lah salahnya lembu tu.... sehingga dihina sebegitu rupa??? Banggang.... dan sengaja nak provok kaum India yang beragama Hindu supaya bertindak balas..... dan menimbulkan ketengangan kaum. Lepas tu.... blame kerajaan Pakatan Rakyat.... Apakah ini satu lagi strategi sampingan untuk meruntuhkan kerajaan Pakatan Rakyat Selangor??

Kepada kaum India terutamanya...... juga Melayu dan juga Cina yang berotak waras dan rasional... pedulikan provokasi bodoh golongan Melayu OKU ini. Jangan dilayan golongan tak berotak ni!!! Jadilah golongan yang kalis provokasi. Biar provokasi mereka tak menjadi dan makan diri..... dan akhirnya mereka juga yang meroyan gila babi!!!

Golongan Melayu OKU yang bertindak banggang ini, sebenarnya hanya mencemarkan slogan Piem Satu Malaysia.... Satu Malayisa Rakyat didahulukan.... Prestasi diutamakan. Apa mereka fikir.... hanya keperluan dan kemahuan rakyat Melayu UMNO saja yang nak didahulukan.... yang nak ditatang dan dituruti?? What about keperluan dan hak beragama rakyat bangsa lain..... nak diketepikan begitu saja??? Usah ler cakap banyak..... selagi UBN memerintah dan selagi mereka nak mempertahankan kuasa dengan sokongan Melayu OKU ni..... konsep atau slogan Satu Malaysia ni akan dilihat sebagai satu retorik politik semata-mata dan yang akan terus dipersendakan dan ditetawakan.... Baik campakkan saja ke dalam longkang??? Puas hati.... habis ceriter!!!

Satu Malaysia.... usah termakan dengan provokasi murahan golongan gila babi ini. Mari kta hidup bertolenrasi antara satu sama lain agar Satu Malaysia lebih aman dan sejahtera. Merdekakan diri kita dari sebarang provokasi yang boleh menghancurkan usaha kita untuk mewujudkan satu bangsa Malaysia Baru yang bersatu padu.... adil dan saksama.


Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter