Bendera Pas dibakar angkara Pak Jabit Hantu Mak Limah Balik Rumah

24 Mei,Changkat Jering- Kedatangan Pak Jabit di kubu kuat UMNO Taman Kuning Sari,Taiping cukup tidak disenangi ahli UMNO Bukit Gantang.Penerangan Pak Jabit mengapa beliau menyokong Pakatan Rakyat dan tetap ingin bersama Pakatan Rakyat untuk ke Putrajaya ,menyebabkan UMNO cawangan Taman Kuning Sari ,Parlimen Bukit Gantang panas punggung.Pak Jabit sempat juga berpesan agar maklumat buku jingga diberitahu kepada Najib.

Bendera Pas di bakar di Taman Kuning Sari malam kelmarin 24 Mei,tanda protes ahli UMNO yang tidak mahu kebenaran disebarkan kepada ahli UMNO dan penduduk Taman Kuning Sari.Petugas PAS sempat memadamkan api yang sedang membakar bendera lambang bulan itu.Kita meminta ahli PAS bersabar,jikalau masih berlaku pada lain kali,laporan polis akan dibuat."Pas ,parti berdaftar" kata kita.

Rupanya UMNO Bukit Gantang marah dengan Pak Jabit ,sehingga segelintir ahli mereka membakar bendera PAS. Pada Prk 2009,,lokasi inilah petugas kita dari Terengganu ditumbuk.Nampaknya kubu kuat UMNO ini perlu PAS santuni agar,penduduk tidak ditipu lagi oleh UMNO.


 
Load Counter