Jangan sangka ayor tenang tak mandang buaya

Fuiyo.... BN Perak konfiden giler yang rakyat Perak sudah berada di belakang mereka semula. Kata si Ramli Zahari, BN mampu raih 35 kerusi dalam PRU13 nanti.

Kononnya juga.... MB Mahkamah mereka telah berjaya meniupkan roh 1Malaysia Najib di negeri Perak. Lantas ia semakin popular dalam kalangan rakyat Perak.

Fuuhh... Power punya ayat-ayat bodek!! Bodek 2 in 1. Najib dibodek dan MB Mahkamah pun dia bodek. Sah.... dia ni kaki bodek!! Manalah tahu kot-kot dapat jadi MB. Jaga-jaga Zambry... bodeknya pada Najib tu ada makna.

Tak kisah ler... Itu hak dia nak membuat ramalan berdasarkan analisis yang dia buat dan feedback yang dia peroleh. Pada pandangan mereka, keadaan di negeri Perak la ni dah tenang. nak tahu cerita lanjutnya, baca sini.

Well... air yang tenang, jangan disangka tak ada buaya. Air jer tenang... Buaya tak mengelupor mencari mangsa. Sebaliknya.... demer diam dan menganga jer, menunggu masa yang sesuai untuk ngap kamu orang!!

Sabor yop sabor!! On your mark.... Get set... but, GO jangan lagi. Tunggu dulu for the right time.

Bior Yop bior!! Biorkan demer senorok dulu. PRU13 nanti, bior demer mengelupor dan akhirnya tumpor!!

Ater, kalau dah konfiden bebenor, sahut ler cabaran MB Rakyat kume dan bubarkan DUN segera. Tengok, sapa yang tumpor?? Komer atau keme??


Ada berani??


 
Load Counter