P094 - Alamak kantoi!! Orang Hulu Selangor nakkan G Palanivel bertanding

"Tak taulah siapa punya kerja.Poster pilihanraya Datuk G Palanivel ini kami temui tergantung pada sebatang tiang letrik di Kampong Serigala sewaktu dalam perjalanan menuju ke Felda Gedangsa di Hulu Bernam.Nampak macam usaha nak melobi habis Timbalan Presiden MIC itu bertanding juga dalam pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor.Mungkin juga ia perbuatan mereka yang sengaja nak bagi orang marah dan kasi ‘ bungkus’ Palanivel.Beberapa orang kampong di situ yang ditemui kata mereka sendiri tidak tahu siapa yang sangkut poster itu.Poster yang sama ditemui tersangkut di pekan Hulu Yam yang terletak lebih 50 kilomiter dari situ."


Dari Facebook....


Kahkahkah tak paham aku puak-puak Barisan Gerombolan nih... sape yang paham meh citer kat aku... kahkahkah depa nih kejap gantung banner nak Muhammad Mohd Taib pastu hari nih ada gak gantung banner nakkan G Palanivel... Kahkahkah Sebenarnya depa nak korbankan sape untuk lawan PKR!?

Korang nengoklah... awal-awal lagi dah berkempen... Bila kene tang PKR, SPR siap kuar kenyataan bangang lagi.. tapi bile time Barisan Gerombolan taaaaakkkpaaaa bunyiknya... hahahahha

Sumber: http://bagindareformasi.blogspot.com/

 
Load Counter