"Malaikat Maut" UMNO/BN

Bagi UMNO/BN.... Anwar merupakan 'setan besar' yang tak boleh mereka persetankan begitu saja. Anwar mesti di'hapuskan' tak kira macam mana sekali pun. Begitulah bahayanya Anwar kepada mereka. Anwar menjadi 'catalyst' yang akan menjahanamkan mereka. Their power is in jeopardy. Whooa... ini tak boleh jadi!!


Begitulah takutnya mereka kepada Anwar, manusia yang mempunyai aura yang luar biasa serta semangat juang yang begitu kental dan sukar untuk mereka patahkan. Inilah yang membuatkan mereka tak boleh tidur..... siang dan malam asyik terbayang. Bagi mereka... itu satu bayangan 'malaikat maut' yang akan mencabut 'nyawa' mereka. Aha.... kuasa yang akan mengkojolkan kuasa politik mereka. Tau takut...


Malangnya.... mereka nak lawan Anwar secara anak jantan, mereka tak bertelur. Jadi terpaksalah menggunakan dan memperkudakan semua pihak yang ada dalam genggaman dan cengkaman kuasa mereka. Terpaksa jadi 'pendayus politik' untuk menumbangkan Anwar seorang. Habis semua institusi penguat kuasaan yang mereka perkosa dan lacurkan demi kesinambungan kuasa politik mereka. Kejinya mereka....


Mulut mereka berkata.... Eleh... Anwar is nothing. No.... itu namanya, cakap nak control macho tetapi sebenarnya Anwar satu force yang digeruni oleh mereka. Itulah kelebihan Anwar. Sebab itu.... Mahadhir tarik Anwar masukUMNO. Sebab.... dia tahu Anwar is trouble, sekiranya dia berada di luar UMNO. Masuk UMNO senang nak control. But he was wrong....


In fact, semasa berada dalam UMNO pun, Anwar became a trouble to Mahadhir. Sebab... Anwar ada prinsip perjuangannya sendiri.... perjuangan yang menjurus kepada kebajikan rakyat. Dalam apa keadaan sekalipun.... rakyat comes first. Ini menyebabkan Anwar menjdi degildan takcdengar kata. Pening Mahadhir.....


Dalam keadaan terdesak, Mahadhir terpaksa bertindak terhadap Anwar. Anwar mesti disingkirkan. Caranya.... semua kita sudah tahu. Jijik dan zalimnya cara mereka memperlakukan Anwar. Tetapi.... Anwar survive. Lawan tetap lawan!!

Kini... setelah Najib ambil alih kuasa pentadbiran, Anwar masih menjadi musuh nombor satu mereka. Kezaliman dan ganggu gugat terhadap Anwar masih diteruskan. Mengapa?? Kerana.... Anwar masih boleh men'jeopadize'kan pegangan mereka pada KUASA.

Bagi piem-piem yang ada skeleton dalam closet mereka.... mereka pasti akan jadi resah dan gelisah dengan Anwar. Mahadhir menjadi liabiliti kerana terlalu sayangkan anak, lebih daripada negara dan rakyat.... Pak Lah pun begitu juga. Anak menantu jadi keutamaan dia. Najib pulak... 'nafsu' , menjadi liabiliti dia dan yang kini menghantui dia. Mind you..... nafsu ada macam-macam jenis nafsu. Nafsu Najib.... semua orang dah tahu. Tak payah cakap dah....

Jadi.... mau tak mau, kerana tak mampu dan tak da kekuatan untuk lawan Anwar secara 'politik lawan politik'..... mereka terpaksalah berdepan dengan Anwar dengan menggunaka kuasa yang ada pada kuda-kuda tunggangan mereka.

PDRM.... SPRM.... SPR..... JPN.... Tentera.... Mahkamah.... Punyalah terdesaknya mereka, sampaikan khidmat katak serta anjing pun mereka terpaksa gunakan. Dan kini.... Parlimen pun mereka nak tunggang. Fuiyooo..... buasnya nafsu mereka!!! Mereka boleh deny all they want, but.... itulah persepsi rakyat dan juga dunia luar. Weh....malu kita!!

Semua itu ialah petanda, bertapa terdesaknya mereka. Habis semua mereka tunggang dan lacurkan, demi memusnahkan insan yang mereka anggap sebagai ' malaikat maut' yang mahu mencabut 'nyawa' mereka. By hook or by crook.... Anwar Ibrahim mesti dihapuskan. Anwar mesti 'hapus' sebelum mereka terhapus'!!

Dan... sempena PRK P094 Hulu Selangor ini, serangan terhadap Anwar yang menerajui PKR diperhebatkan. Kita akan dengar salakan anijng, demi salakan anjing. Kita akan dengan suara-suara katak bergema dari dalam tin-tin kosong.... Kita akan dengar bunyi meriam dan tembakan berdentam-dentum tapi dari peluru kosong. Pasti bingit telinga punyer!!

Namun.... itu semua terpaksa kita dihadapi. Adat ler.... Tetapi, apa yang mereka buat itu, adalah bukti.... bertapa hebatnya penangan Anwar Ibrahim terhadap perjalanan politik mereka. Sebab itu..... jasad Anwar cuba mereka penjarakan.... suara Anwar cuba mereka bisukan dan semangat Anwar cuba mereka lemahkan.

Persoalannya sekarang..... mampukan mereka??? Berjayakan mereka??

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter