Four minus two

Memula dulu ada empat sesemuanya. 2 dari MIC, 1 dari PKR dan 1 dari UMNO. Two plus two.... four. The UMNO guy and the MIC guy.... declare themselves BEBAS. Don't ask... I don't don't know why. Meroyan kot??

Then... four minus one, tinggallah 3. The MIC guy, tarik diri. Why?? Kena picat dan takut sama Samy Bello kot??

But now... tinggal beberapa hari lagi sudah tinggal two. What happen?? Entah...

Johan.... Johan.... belum bertanding untuk jadi johan sudah mengalah?? Dengor dari sini, siap udah beli cangkul tetapi tinggalkan kebun. Awat cepat mengalah??

Dengor cerita lagi.... this UMNO guy ialah ahli PERKASA. Itu cerita orang, yang aku dengor. Kalau tak betoi, mintak maaf ler. Kalau betul.... mungkin dia kena 'sound' dengan Raja Katak yang tak PERKASA tu kot???

"Mu tak tarik diri.... aku buat mu perkasam. Aku goreng dan aku makan mu dengan nasi panas-panas..." Gamaknya ruper itu dialognya.

Entah ler.... lantak komer ler!!

But... yaahooo!!! Gumbiranya aku sebab akhirnya, four minus two.... satu lawan satu!!

It's now Zaid Ibrahim (PR) against Kamalanathan (BN).

And the winner is..... tunggu 24th April nanti!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter