Ceramah Pakatan Rakyat Di Markas PAS Kawasan Gerik

GERIK, 04 April : Satu program ceramah anjuran Pakatan Rakyat Gerik malam tadi telah mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Program ceramah yang sepatutnya diadakan di Dewan orang ramai Batu Dua Gerik bermula jam 9.00 malam terpaksa dialihkan di Markas PAS Kawasan Gerik diatas sebab-sebab tertentu.

Program ini telah dipengerusikan oleh saudara Mohd Noor merangkap Pengerusi Pakatan Rakyat Gerik. Penceramah jemputan utama adalah YB Nga Kor Ming (ADUN Pantai Remis) Selain itu, saudara Mustafa Kamil Ayub(Pengerusi PKR Perak),YB. Ust Dr. Mujahid Yusuf Rawa (MP Parit Buntar ) serta pimpinan-pimpinan parti yang lain.



Sokongan padu masyarakat cina kepada pakatan rakyat gerik amat membanggakan





Mereka turut bersama-sama bersila di dalam markas pas kawasan gerik untuk mendengar ceramah dari YB pakatan rakyat









Penceramah pertama disampaikan oleh saudara mustafa kamil ayub .Beliau mengulas mengenai isu-isu semasa terutamanya mengenai kes liwat DS Anwar Ibrahim.




Pengerusi DAP Gerik turut memberi sedikit ucapan pada malam tadi


Penceramah seterusnya adalah YB Nga Kor Ming .Beliau menyampaikan ceramah dengan begitu bersemangat sehingga memukau para hadirin.






Seterusnya mikrofon diambil alih oleh Dr Mujahid ,seorang penceramah yang tidak asing lagi.



Hadir untuk memberi sokongan kepada pakatan rakyat untuk menumbangkan BN Perak pada pilihanraya ke 13 supaya pakatan rakyat mendapat semula untuk mentadbir perak yang dirampas oleh BN.




Terimakasih kepada UNIT AMAL KAWASAN GERIK serta pihak POLIS yang berkerja keras malam tadi untuk menjaga keselamatan semasa program ceramah



Majlis tamat pada pukul 12 tengah malam.Alhamdulillah,semuanya berjalan lancar.

HANCURRRR UMNOOO...!!!

 
Load Counter