Lidah Nazri sudah panjang dan terjelir lagi

Fuiyoo... sejak dua menjak ni... Nazri anak anak pak Aziz bukan main garang lagi. Fulamak... eksen giler!! Sebijik macam samseng UMNO!!

Habis Che Det pun disemburnya. Ada ke digelornya, orang tua tu, Bapak Rasis. Apa dia nak jadi Perdana Menteri pulak ke?? Mak oi.... kasor betoi si botak tu. Biadapnya buat ke orang tua. Nasib baikler kuda tua tu tak kena heart attack. Kalau kena.... mampus kamu kena hambat dengan Mukhriz. Don't play-play... itu anak kesayangan Che Det.

Eleh... Tun, apa syusah-syusah....dedahkan dan bongkarkan semula kes permit teksi or whatever case yang ada kaiyan dengan Nazri dahulu. Kita tengok dia terkecing atau terus terberak. Diam-diam.... pas jer info kepada pembangkang. Sure havoc punyer!!

Ater... begituler lumrahnya dan budaya tegar puak-puak UMNO. Semasa berkuasa.... habis dijilatnya pemimpin demer. Tak tinggal seinci pun. Bodek sana... bodek sini. Apa kata pemimpin semunya betul belaka. Jadilah demer burung kakak tua yang angguk sana... angguk sini. Apabila pemimpin sudah tak berkuasa... habis dipijak-pijak demer. Rasa hormat langsung tiada. Segala buruknya terbongkar semua.

Tapi elok juga apa yang berlaku. Biar Che Det tengok dengan mata dan kepalanya sendiri, bencana yang dia telah bawa kepada UMNO dan Satu Malaysia. Makbul juga doa ulamak Ustaz Fadhil Noor. Doanya.... biar panjang umur Mahadhir, agar dia dapat hidup untuk lihat kerosakan hasil kerja tangannya sendiri.

Sekarang...instead of muhasabah diri, Mahadhir asyik menyalahkan orang lain. Semua orang salah kecuali dia. Pandai pulak dia mengomen itu ini apabila orang lain memerintah dan mentadbir. Sebab itu... dia kena hentam dengan si Nazri Botak.

Ingat aku masa dia mula-mula pencen, ada kes juga dengan si Nazri. Nazri yang baru nak mula menjilat Pak Lah, telah menghentam Mahadhir kerana Mahadhir menghentam Pak Lah boss baru dia. Ranggi giler dia.. Akhirnya, dapat jadi menteri penuh. Berbaloi jugak dia jilat Pak Lah.

Nazri... Nazri... Terror kamu yop!! Tapi, sikit lagi rasanya tertiarapler pulak kamu, insyaAllah...

Sekarang musim dia menjilat lagi. Kali ini dia menjilat si Najib pulak. Selain bertembung dengan Mahadhir pasal isu BTN, dia juga tunjuk eksen apabila mencabar Tok Guru Nik Aziz pasal isu royalti minyak yang cuba dinafikan oleh Najib.

Kata dia, kalau tak puas hati, bawa kes royalti minyak Kelantan ke Mahkamah. Senang ler kata bawa ke mahkamah. Tengok ler mahkamah mana?? Mahkamah Malaysia bukan?? Kerajaan Kelantan (Pembangkang) Vs Kerajaan Persekutuan (Petronas) pulak tu?? Komer rasa mahkamah Malaysia akan tunjuk friendly pada siapa agaknya??

Tak payah jawab...r asanya semua orang dah tahu jawapannya. Tapi... insyaAllah dengan berkat doa Tok Guru dan seluruh rakyat, khususnya rakyat Kelantan, mungkin Allah SWT akan berikan satu kezutan yang akan merentap nyawa kerajaan UMNO/BN. Mampuuuss UMNO!!

Sumber gambar: tunkuaisha.blogspot

Sumber Artikel: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter