Tetiba saja...

Bagan Pinang oh Bagan Pinang... !!! Macam-macam berlaku di sana. Semuanya kerana Pilihanraya Kecil di N31. Apa yang berlaku dan telah dilakukan, menyerlahkan lagi siapa sebenarnya UMNO serta mereka yang ada sangkut paut dengannya. Apa yang terjadi di sana, seolah-olah telah menelanjangkan UMNO. Tetapi, oleh sebab UMNO serta suku sakatnya memang jenis yang tak tahu malu, muka tembok.... mereka tak peduli lagi pada maruah mereka dan buat apa yang mereka suka.

Tetiba saja....


UMNO parti yang mahu banteras rasuah, memilih perasuah sebagai calon mereka di N31 Bagan Pinang. Ha ha ha ha.... mampuuuuusss UMNO!!!

Tetiba saja....


Calon perasuah bukak mulut mengatakan yang politik wang bukan rasuah. Alahai... Baghal bin Bahlol. Cantiiiikkkk!!! UMNO punya calon banggang!!

Tetiba saja...


Port Dickson diisytiharkan sebagai Bandar Tentera Darat. Chiiiiiiiiiiiiiittttt!!! Dasar parti pembodek. Aha... bodek ada makna tu!!!

Tetiba saja....


Peninju handalan UMNO, Zahid Hamidi menjanjikan itu dan ini kepada anggota tentera agar pangkah perasuah sebagai ADUN N31 Bagan Pinang. Mari.... mari... swimming pool mari, gelanggang futsal mari.... Eh... boleh pulak mamat ni berkempen dalam kem tentera?? SPR, lu buta kah??? Ayoyo... memang buat kayu!!!

Tetiba saja....


Ketua Putera UMNO si babooon Azeez macam dah nak mampus, kononnya dikasari oleh penyokong Pakatan Rakyat. Badan besar.... Penipu besar!!! Boleh dapat UMNO's Best Actor Award.

Tetiba saja...


Gedebe dan samseng tajaan UMNO kena angin meroyan. Gedebak gedebuk... dusy..dusy...dusy..Meroyan macam babi giler membelasah petugas-petugas PAS, memusnahkan bilik gerakan PAS serta bendera dan poster-poster PAS. Bravo!! Bravo!! Itulah dia UMNO yang terkenal dengan budaya rasuah dan budaya samsengnya. Yahooooo... petanda UMNO akan mampusss!!!

Tetiba saja....


SPR dikatakan menggunakan daftar pemilih yang berlainan semasa undi pos dijalankan. Ada nama yang tak sepatut ada tetapi ada.... dan yang sepatutnya ada, dikeluarkan daripada daftar pemilih yang dikemukan pada hari penamaan calon. Woi.... mau tipukah??? Apa SPR sudah jadi Suruhanjaya Penipu Rakyat ke???

Tetiba saja....

BN di N31 Bagan Pinang dilanda gempa. Gempa berlaku apabila kaum Cina berduyun-duyun menyerbu Tok Guru Nik Aziz. Terkejut badak Muhyiddin Mat Sembab. Terkedu dan ternganga dia weh!! Hari tu kan.. dia kata kaum Cina memberi respond yang positif kepada calon deme. Weh... jangan perasan ler. Baik Cina mau pun India, semuanya getik dan tolak komer. Melayu?? Teman kurang pasti. Tapi nampak gayanya banyak Melayu pun dah mula meluat ke UMNO dengan calon perasuahnya. Tumpor UMNO.... tumpor!!!

Tetiba jer

Amoi-amoi Cina yang seksi meksi berkempen untuk Isa. Halo... mana lu olang mali?? Siapa suluh lu olang mali?? Belapa manyak lu olang punya tauke kasi luit kempen sama itu Isa. Lu tauke samaitu Isa ala apa-apa ka?? Mak oi... Isa ada tauke Cina taja. Semua orang tertanya-tanya malah mungkin juga yang sudah tahu, mengapa tauke Cina ni begitu bermurah hati membantu Isa dalam kempennya. Kah...kah... kah... You scratch my back, I scratch your back!!!

Tetiba jer...

Baru tersedar yang 11 Oktober dah semakin hampir. Esok lusa jer, rupanya dan rakyat N31 Bagan Pinang akan membuang undi. Undilah untuk membuat perubahan. Tolak calon UMNO yang rasuah. Tolak politik samseng UMNO. Tak der maknanya mengundi calon rasuah yang berparti UMNO yang tegar rasuah!!

Dengan itu....

SAY TAK NAK TO UMNO. UNDILAH PAS/PAKATAN RAKYAT!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com/

 
Load Counter