Samdol UMNO mengganas!!!

Rasuah dan samseng bermaharajalela dalam UMNO. PRK N31 Bagan Pinang adalah bukti kepada apa yang diperkatakan.

Apa tidaknya... parti yang bertarung ialah parti yang ternyata dan terbukti mengamalkan budaya rasuah. Calon yang dipilih juga adalah daripada kalangan orang yang sudah terbukti akan kesalahannya mengamalkan rasuah politik. Dan... tingkah laku para pengikutnya dan ahli-ahlinya, memang samseng sungguh.

Inilah dia jenis manusia belaan UMNO yang besar kepala dan kurang ajar!! Excuse me... bukan kurang ajar tetapi memang tak diajar menjadi manusia yang civilize. Kebanyakannya berlagak dan berkelakuan seperti binatang di hutan rimba. Liar dan ganas!!!

So... tak salah lagi jika kita katakan UMNO adalah parti yang menternak para perasuah, parasit serta samseng yang tidak berotak.Tahniah!!! Samdol-samdol inilah yang akan memudahkan dan bakal mempercepat kemasukan UMNO ke liang lahad.

Cuba komer tengok ini...



Heboh dah Satu Malaysia samseng UMNO punya kerja dan cerita di Bagan Pinang. Biadap punyer samseng UMNO!!! Parti samseng inikah yang nak kita harapkan?? Terima kasih sajalah!! Tak sior aku dan komer pun jangan sior dan usah terlior ke UMNO. Bior dia mampuuuussss!!!!

Oleh itu... MANSUHKAN ISA dan SAY TAK NAK TO UMNO!!!

Sumber: http://motherof3mohd.blogspot.com

 
Load Counter