CERAMAH DS ANWAR - KEMASUKAN AHLI UMNO BERAMAI-RAMAI MALAM INI?

Oleh: WFAUZDIN NS


DIKHABARKAN ceramah perdana DS Anwar Ibrahim bersama tokoh utama Pas dan DAP yang bakal berlangsung malam ini di Batu 4, Jalan Pantai, Port Dickson akan memberi pukulan KO pada Umno. Setelah terbukti Muhyiddin begitu kecut untuk menyahut cabaran dari AMK untuk mengadakan debat terbuka di antara beliau dengan DS Anwar, malam ini DS Anwar akan

membuktikan siapa pengkhianat Melayu sebenarnya dan siapa tokoh rasuah yang diangkat oleh Umno sebagai calon mereka.

Lebih menarik lagi, dikatakan pada malam ini satu pengistiharan beramai-ramai ahli Umno menyertai PAS dan PKR. Umno kini mulai semput hasil dari kerja kotor mereka sepanjang kempen berjalan. Undi pos dari tentera belum tentu menjadi milik Umno walaupun dikhabarkan SPR telah menggunakan daftar pemilih undi pos yang berlainan dari daftar yang dikemukakan pada hari penamaan calon. Warga tentera di sekitar Port Dickson telah melihat dengan kepala mata mereka sendiri betapa kurang ajarnya puak-puak yang berkempen. Dalam satu kejadian dilaporkan seorang penyokong PAS telah diselamatkan oleh sekumpulan tentera dari dipukul oleh puak-puak gila babi itu.

PR mestilah terus berusaha siang dan malam untuk berkempen sehingga ke titisan darah terakhir jika puak mereka memerlukan darah kamu sebagai korban. Port Dickson memang terkenal satu ketika dengan penternakan babi di Bukit Pelandok di mana Virus JE tercipta di situ. Kini, di bumi Port Dickson virus `gila babi' pula muncul dengan beberapa kumpulan diserang oleh virus ini mengakibatkan mereka merasuk dan mengamuk umpama babi yang gila.

PAS terutamanya mestilah merawat virus ini seberapa segera. Kesihanlah kepada mereka yang dijangkiti virus ini dan Port Dickson mestilah diselamatkan. Tiada vaksin yang boleh mengubati penyakit `gila babi' seperti ini melainkan dengan Islam yang ingin dibawa oleh PAS. Kempen sehingga ke saat terakhir amat penting kerana mereka tidak akan tidur lena sehingga mereka dapat memenangi pilihanraya kecil kali ini. Kemenangan penting buat mereka kerana ianya umpama sehelai kain sarung yang boleh menutup `kemaluan' mereka setelah mereka di`telanjangkan' di dalam 7 pilihanraya sebelum ini.

Sumber: http://wfauzdin.blogspot.com

 
Load Counter