Ulasan mengenai Selangor yang mahu ditumbangkan BN

JANGAN PERCAYA PADA BLOG RBF!!!! Korang boleh fikir sendiri, Mana ada orang akan bocorkan strategi bg tau SAPA YG AKAN LOMPAT dan SAPA YG XKAN LOMPAT. Strategi kartun ape RBF cuba guna. Siap kata dapat restu PIMPINAN TERTINGGI PAS. Pemimpin yg mana??? Kalau adun xmelompat boleh dia bagi tau, kenapa tidak beritahu PEMIMPIN TERTINGGI PAS yg memberi RESTU????

Prinsip PAS sendiri yang Menolak UMNO yg terang Menolak ISLAM. Adakah Korang PASTI Adun2 PAS akan membelakangkan PRINSIP mereka bergabung dengan PARTI YG MENOLAK ISLAM? Kalau mereka Lompat, mereka akan dipandang SERONG sampai bila2 oleh RAKYAT MALAYSIA. Rekod ADUN PAS sendiri cukup terlalu baik untuk ADUN2 PAS Selangor merosakkannya.




"13 Sept - 3 Adun PR Selangor akan umum keluar parti.

14 Sept - 3 lagi Adun PR Selangor akan umum keluar parti

15 Sept / Jam 10 pagi - Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr.Hasan Ali akan mengumumkan PAS keluar daripada PR Selangor, dan bersetuju membentuk Kerajaan Perpaduan bersama BN dan Bebas.

15 Sept / Jam 2 petang - Datuk Dr. Hasan Ali akan mengadap KDYMM Sultan Selangor bagi menyerahkan senarai nama dan tandatangan 31 orang Adun yang telah hilang kepercayaan kepada MB Khalid Ibrahim.'' PENCATUR POLITIK BODO MANA YG SANGGUP BOCORKAN STRATEGI SENDIRI????


"16 SEPTEMBER / Jam 10 pagi - Datuk Dr.Hasan Ali akan mengangkat sumpah sebagai MB Selangor di Istana Alam Shah,Klang." SIAPA RBF UNTUK MENGATUR MAJLIS ISTANA???? pikir sendiri


Rancangan Anwar 16 september SEDANG CUBA DI TIRU OLEH RBF (seorang rakyat Malaysia yang TIADA sebarang JAWATAN POLITIK) Penyokong2 PR sedang cuba ditipu oleh RBF kalau anda mempercayainya!!! Realiti 16 SEPT ANWAR ialah ANWAR HAVE THE NUMBER SEHINGGA MENYEBABKAN PM BAWAK LARI MP KE LUAR NEGARA UNTUK MENSABOTAJ 16 SEPTEMBER. Realiti 16 SEPTEMBER RBF pula.. STRATEGI TERANG2 DI TULIS DIDALAM BLOGNYA. Command centre apa yg sanggup bocorkan rahsia dalam blog??? Bodo.. lagi satu, KALAU BETUL RANCANGAN BUDAK ni, XADA USAHA LANGSUNG DARI PR SELANGOR UNTUK MENGHALANG KA??? Do you think our PR SELANGOR GOV is STUPID for not to take any action??? tepuk dada.. tnya selera

Sekian


PR VS BN

Sumber: http://loveperak.blogspot.com/

 
Load Counter